środa, lutego 25, 2009

popiół i diament

Środa popielcowa. Początek Wielkiego Postu. Przede mną czterdzieści dni o chlebie i wodzie.

Jak byłem mały, to zawsze myślałem, że ten popiół to księża biorą ze spalonych trupków. Trochę mnie intrygowało, trochę przerażało. Ale z drugiej strony, teza za bardzo mi się nie kleiła, bo nie znałem żadnego, którego by wzięto na podpałkę. Jak już byłem duży, to się dowiedziałem skąd biorą posypkę.

Ja wiem, a Wy? No to konkurs! Kto pierwszy zgadnie, dostanie nagrodę. Dla zainteresowanych podpowiedź: nie chodzi o spalone choinki, które zostały po Bożym Narodzeniu. 

Nagroda zostanie wręczona w obecności Komisji Gier i Zakładów.

8 komentarzy:

  1. ja nie wiem, ale jak wiadomo "jak się michalina pomodli to się Bóg obrazi"

    OdpowiedzUsuń
  2. sprawdzić w googlach i próbować dalej.
    modlić się też próbować.

    OdpowiedzUsuń
  3. pali się krzyż.

    chcę za to marcowy numer amerykańskiego vouguea a michelle obamą na okładce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, Pani już dziękujemy.
    Gramy dalej. Dla następnych: nie korzystamy już ze strony www.mojaparafia666.eu

    OdpowiedzUsuń
  5. Ech. Ja byłem ministrantem, więc wiem. W każdym razie mi mówili, że to z palemek spalonych jest. Tych co Jezus nimi osła chłostał jak ten nie chciał iść w niedzielę do Jerozolimy. Czy jakoś tak. A nawiasem, zapomniałem, że popielcowa i jadłem kiełbasę. Czy pójdę do piekła?

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, Synu niestety pójdziesz. Ale będę Cię odwiedzał. Poza tym, spotkasz tam wielu swoich znajomych. Oscar, Morrissey, Bowie, Wierzba...

    Konkurs rozstrzygnięty. Gratuluję. Nagrodę prześlemy pocztą.

    OdpowiedzUsuń
  7. I nawet rozgrzeszenie od SzH nie pomoże?

    OdpowiedzUsuń
  8. A to już trzeba pytać na blogu rzeczonego. Ale nie widzę większych szans. Wiem jak Ty na niego mówiłeś!

    Bóg wybacza, Ch...nia nigdy!

    OdpowiedzUsuń